شنبه 15 اردیبهشت 1403

دکتر محمد رفیعی :

دومین اعزام ، دومین قهرمانی ماحصل تلاش خانواده بسکتبال گیلان

دکتر محمد رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :

دومین اعزام ، دومین قهرمانی ماحصل تلاش خانواده بسکتبال گیلان

/ با پیگیری هیئت بسکتبال گیلان ، حمایت وزارت ورزش و جوانان

و فدراسیون بسکتبال اعزام تیم المپیاد پسران هم میسر شد .

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای جوانان دختران کشور که قرار بود با حضور هشت به میزبانی خوزستان در آبادان آغاز شود با انصراف تیمهای با حضور شش تیم آغاز شد .

رقابتهای جوانان دختر کشور در سید B با حضورشش تیم اروند خوزستان ، کردستان ، کرمان ، یزد ، چهارمحال و بختیاری  و گیلان از صبح جمعه 25 مرداد در خوزستان و شهر آبادان آغاز شد . 

تیم شایسته جوانان دختر گیلان در این دوره از رقابتها

سحر طلسچی سرپرست و شادی عادلی مربی تیم به همراه 12 بازیکن در این رقابتها شرکت کردند : سودا شیدایی ، نرجس چراغی ، بیتا جعفری ،مریم غلامی ، صدف قلی زاده ، صبا یوسفی ازاد ، ‌شقایق معینی نژاد ، ملیکا شادمان ، مژده حسین زاده ، نگار بشیری ، ملیکا قبولی ، ثنا موسوی
داور اعزامیاز گیلان هم خانم مهسا مختاری بودند .

پیروزی در اولین دیدار مقابل کردستان ، اولین دیدار مقابل کردستان با فیزیک بدنی بالا

دختران شایسته جوان گیلان که با هدایت شادی عادلی به عنوان مربی و سحر طلسچی در این رقابتها حاضر شدند در اولین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و با فیزیک بدنی بالا کردستان به میدان رفتند . دختران شایسته گیلان که تا نیمه دیدار پایاپای کار را دنبال کردند ، در نیمه دوم با دیکته برتری خود به حریف با نتیجه 48 بر 30 پیروز میدان شدند .

شادی عادلی مربی تیم جوانان گیلان به گرمای شدید در آبادان اشاره کرد و افزود : اولین قرعه ما با کردستان بود و تیمی آماده با قدرت بدنی که بچه های گیلان ثابت کردند ، تیم گیلان هستند و با تلاش و پشتکار بر گرمای هوا و حریف غلبه کردند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مربی جوانان گیلان به تغییر در زمان مسابقه اشاره کرد و افزود : میزبانی خوبی را از ابتدای ورود شاهد بودیم و همیشه باید انتظار موارد خاص را داشت . به دلایل خاص و مشکلاتی که بوجود آمد بازی با تاخیر برگزار شد و این موضوع نتوانست تیم را خسته و متزلزل سازد و به دیدارهای بعد می اندیشیم .

سحر طلسچی سرپرست جوانان گیلان به همدلی بازیکنان و کادر فنی اشاره کرد و افزود : مسیر طولانی تا آبادان و همراهی و همدلی تیم از ابتدا مشهود بود و همه برای یک هدف مشترک تلاش کردیم و امیدوارم نمایندگان شایسته ای برای گیلان باشیم . 

 دومین مصاف دختران شایسته گیلان مقابل دختران چهار محال و بختیاری رقم خورد .
 شادی عادلی مربی جوانان گیلان :
 با شناخت تیمها کار راحتری برای مقابله با آنها داریم.

 دیداری که می توانست یک طرفه نباشد و مسلما با برنامه به مسابقات اعزام شده بودند ، اما دختران گیلان با شناختی بهتر از ابتدای کوارتر اول تیم حریف را قافل گیر کردند و در ادامه هر چه دختران شایسته گیلان بهتر بازی کرد ، آنها با بازی احساسی نتوانستند به بازبرگردند و در نهایت ۴ کوارتر تلاش دو تیم این دیدار با نتیجه ۷۷ بر ۲۲ گیلان خاتمه یافت و حالا اروند و کرمان حریفان جدی گیلان به نظر می رسند . 

شادی عادلی مربی گیلان معتقد است با برنامه وارد بازی شدن راز موفقیت تیمی است .
سحر طلسچی سرپرست تیم گیلان ، انگیزه بالا ، همدلی کادر فنی و بازیکنان و شناخت حریفان را ازنکات مهم این دیدار می داند .
سومین دیدار مقابل یکی از مدعیان این دوره کرمان / کرمان هم شکست خورد .
 عادلی مربی جوانان گیلان : سومین پیروزی مقابل کرمان رقم خورد./هر بازی شرایط خاص خود را دارد ، نقطه هدف قهرمانی است .
در سومین روز از رقابتهای جوانان دختر کشور در خوزستان یک پیروزی مهم و حساس رقم خورد و دختران شایسته گیلان کرمان مدعی را هم شکست دادند .
 درسومین دیدار ، دختران شایسته گیلان به مصاف کرمان مدعی رفتند . دیداری که‌ از ابتدا سخت به نظر می رسید و کرمانیها برای رفتن روی سکو برنامه ریزی کرده بودند . 
از ابتدای رقابتها کرمان ، یزد ، کردستان ، اروند میزبان و گیلان مدعی محسوب می شدند .
 تلاش دو تیم تا کوارتر سوم متوازن رقم خود و گیلان در کوارتر چهارم از حریف فاصله گرفت و با نتیجه ۶۵ بر۴۴ از سد کرمان مدعی گذشت .
گیلان دو دیدار حساس پیشرو دارد : ابتدا مقابل یزد به‌میدان می رود و در آخرین روز به مصاف اروند میزبان خواهد رفت .
                                                                                                🏀🏀🏀🏀
چهارمین دیدار مقابل یزد یکی از مدعیان سکو و صعود / پیروزی مقابل یزد مدعی و یک گام تا قهرمانی دختران جوانان گیلان 
عادلی مربی جوانان گیلان : حریفان قابل احترامی را پیش رو داشتیم و اروند هم مورد آنالیز قرار داده ایم .
طلسچی سرپرست گیلان دختران جوان گیلان : در روز عید سعید غدیر خم به دنبال ثبت یک بازی خوب هستیم .
🔹 چهارمین دیدار مقابل یزد یکی از مدعیان سکو و صعود بود . یزد از مدعیان این دور رقابتها بود و در روزهای دوم و سوم این رقابتها گیلان روای تلاش ، غیرت و همت گیلانیان شد.
 دیدار چهارم ، مقابل یزد رقم خورد . کوارتر اول و دوم تلاش یزد برای مهار گیلان موجب توقف گیلان نشد و از ابتدا کوارتر سوم ، دختران شایسته گیلان برتری خود را دیکته کردند و این دیدار در نهایت چهار کوارتر تلاش دو تیم ، با برتری قاطع و قابل تحسین  ۳۳ بر۶۴ گیلان به پایان رسید .
🔹آخرین دیدار این دور رقابتها گیلان و اروند خوزستان ، دو تیم بدون باخت به مصاف هم رفتند .
💐بازی پایانی در آستانه عید سعید غدیر خم است و امید می رود ، سفیران گیلان در آخرین دیدار فاتح این دیدار باشند .
 
عیدی دختران جوان شایسته گیلان ، قهرمانی جوانان کشور در آبادان 
دکتر محمد رفیعی : صعود به سید A و قهرمانی در آبادان بهترین عیدی و ارمغان سفیران بسکتبال و ورزش گیلان خواهد بود ، صمیمانه این موفقیت را به کادر فنی و بازیکنان سخت کوش و غیرتمند گیلان تبریک عرض می نمایم .
دختران شایسته جوان گیلان در آخرین دیدار مقابل اروند خوزستان ، میزبان قدرتمند این دوره با نتیجه ۶۴ بر  ۵۵ اروند به برتری دست یافتند تا بدون باخت و قاطعانه قهرمان شوند .
شادی عادلی مربی گیلان : ۵ پیروزی و ۵ موفقیت ماحصل تلاش تیمی بود ، وظیفه کادر فنی آنالیز و راهنمایی بود و بازیکنان سفارش و رهنمودها را درست به کار گرفتند تا این موفقیت رقم بخورد .
سحر طلسچی سرپرست تیم گیلان : در روزی بزرگ این عیدی تقدیم خانواده بسکتبال می شود ، از همه کسانی که تلاش کردند تا این موفقیتها کسب شود تشکر می کنم از حمایتهای دکتر رفیعی ، مربیان در باشگاهها ، خانم عادلی و فرفرد بازیکنان و خانواده هایشان ، این عیدی را به خانواده بسکتبال گیلان تقدیم می نمایم .
 
 
دکتر محمد رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :
دومین اعزام ، دومین قهرمانی ماحصل تلاش خانواده بسکتبال گیلان / با پیگیری هیئت بسکتبال گیلان ، حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال اعزام تیم المپیاد پسران هم میسر شد .
🏀تیم شایسته دختران جوان گیلان با پنج پیروزی پیاپی قهرمان شد و به سید A صعود کرد .
رقابتهای بسکتبال جوان دختر کشور در سید B که قرار بود با حضور ۸ تیم برگزار شود ، با حضور شش تیم اروند خوزستان ، کرمان ، یزد ، چهارمحال و بختیاری ، کردستان و گیلان به میزبانی خوزستان در آبادان برگزار شد .
 دختران شایسته گیلان پس از چهار پیروزی مقتدرانه مقابل کردستان ، یزد ، کرمان و چهارمحال و بختیاری میزبان به میدان رفتند .
این دیدار حساس که دو تیم بدون باخت به مصاف هم رفتند تا نیمه اول با برتری ۹ امتیازی میزبان همراه بود ، اما دختران شایسته گیلان که از روز اول معادلات و گمانه زنیها را برهم زده بودند با یک بازی حساب شده ۶۴ بر ۵۵ در میان بهت حاضران و میزبان به برتری رسیند و ضمن کسب عنوان قهرمانی به سید A صعود کردند .


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna